Sinm Zisan14 bizim de bayramdan sonra ayrıntılımız var dört gözle onu bekliyorum bende rabbim sağlıkla kucağınıza almayı hayırlı evlat olmayı nasip etsin inşallah 🤲
Yesiimduurmus Afra9535 17 de öğrendik 16 da net oluyor gösterirse 11 de bacak arasında çıkıntı vardı ama 17 de kızımız olacağını öğrendik 💕🎀
Sevda_aslan Zisan14 benimde kız dedi kesin kız dedi ve benim içime erkek doğuyor sanki karnımda kelebekler erkek bebek var hissindeyim anlamadım 😕
Zisan14 Sevda_aslan yaaa kaçıncı haftadasınız belki değişme ihtimali vardır detaylı da daha kesin kesin belli oluyor 🤭🤭
Zisan14 Sevda_aslan benim de 22+1 . Ne diyim ki doğduğu anda bile değişen iki akrabam var öyle ikisi de kız biliyordu erkek doğdu 🙈 en önemlisi sağlıklı olsunlar da 🙏🙏
Zisan14 Sevda_aslan evet bende çok çatlamıştım meraktan hep öğrenicez diye gidiyorduk öğrenemiyorduk 🙈
Hamdiye56 Afra9535 18 haftalikti öğrendim ondan önce bidaha gitmiştim terbiyeli oğlum arkasına dönmüştü öğrenememistim