Merhabalar bayanlar bugün 39 hafta olduk
belirti yok ara sıra basınç sızlama inçe sızı şeklinde Ağrı var ama o kadar genel olarak bariz belli bir belirti yok dr yarın (Çarşamba ) gideceğim normal de Doğum bayram 3 günü gözüküyor ama ilk evladım(erkek)10gün önce geldi şimdiki kız günü dolduracak mı? Bayramda olsun hiç istemiyorum dr yok ya önce ya sonra istiyorum ama yine tabiki Rabbim bilir.hurma ve egzersiz yapıyorum ama sadece basınç oluyor o kadar 🙂fikirlerinize düşüncelerinize ihtiyaçım var