Cagla1509 8. Ayda bende de oldu . Özellikle elimin ve ayağımın üzerinde , kaşımaktan kanardı artık . Gebelik kolestazı diye bir rahatsızlık olabilir dedi doktorum tüm vücuduna yayılırsa mutlaka haber ver dedi . Ama vücuduma yayılmadı hep elim ve ayağımın üzerinde oldu . Progestan diye bir ilaç içiyordum o ilacı kestikten 3-4 gün sonra geçti kaşıntılar, ilaç yapmış olabilir dedi doktorum. Sen mutlaka doktoruna söyle