R_Arslan teşekkür ederim Allah razı olsun ☺️ Cuma günü gittiğimde benimde 1 cm açılmam vardı salı günü kontrole gel dedi doktorum salı sabahı nişanım geldi evde duş aldım kahvaltı yaptım sancım vardı ama adet sancısı gibi dakikalar da düzensizdi 15 dk bir de oluyodu 3 dk bir de. Doktora gittim 3 cm açılma var doğum başlamış yatışını yapalım dedi. 1 de yatışım oldu suni sancı aldım odada duşumu aldım saat 15.58de de oğlumu kucağıma aldım ☺️ Rabbim sağlıkla sıhhatle evladına kavuşmayı nasip etsin inşAllah.