Merhaba 16+3 hamileyim. Anne tarafımda kan pıhtılaşması problemi var fakat annem dört gebeliğinde de herhangi bir ilaç kullanmamış doktoruma söyledim riske girmeyelim dedi ve beni oksapar adında bir iğneye başlattı.2 ay kullandım doktor değiştirmek zorunda kaldım bu doktor ilk gebeliklerde riskin az olacağını söyledi beni rahatlattı genetik test taptırdık sonuçları bekliyoruz bu dönemde de iğne kullanmadım bir şey olur mu acaba.3 gündür adet olacak gibi ağrı yaşıyorum mide sorunlarım hala tam geçmedi zaten idrarımda rahatsız edici bir koku vardı bebeğe bir şey mi oldu acaba vicdan azabı çektim uyuyamıyorum 😢