bebegim aşırı hareketli sürekli karnimda geziyor her saat başı başka bir yerde sertleşip duruyor en çok sol tarafima vuruyor bazen kaburgalarimda baski ve agri hissediyorum hıçkırığı da solda hissediyorum.Sizler ayagini kafasini ayirt edebiliyor musunuz karnim bazen yassı oluyor bazen sivri bi türlü anlamadim nerde neresi var