Haribo42 Minee34 benm doktorum sadece amonyaksız bitkisel düz boyaya izin verdi o dediğin işleme açıcı kullanılıyosa yasak:) (ilk 3 ay normal boyada yasak)
Minee34 5 aylık olduk biz bana da doktorum artık bişey olmaz dedi yinede endişeliyim ombre yaptırmak istiyorum henüz karar veremedim ☺️