23 haftalık gebeyim bebegimin hareketlerini 16 haftalıkken ufak ufak hissetmeye başladım yalnız 23 haftalık olduk bebeğim hala göbek deliği altında hissediyorum vajina üstü die de diyebiliriz siz de de öyle mi gelişimi itibari ile yukarı doğru çıkması gerekmiyo mu