Glbhrkaya Himm ın rezine çayını içiyorum. günde 3 defa 15er damla galactio damlamda var. ama azalıyor.yemeklerim düzenli besleyici Yani bilemiyorum.bunla ilgili hangi birime danışmak gerek
Mzgn01 Glbhrkaya rezene ne kadae içiyorsnz bilmiyorum ama fazlası sütü keser bilginz olsun. Günde 1 bardak kafidir bence
NurdanHakan Glbhrkaya tam mevsimi İKEn bol bol karpuz ve su rezene içmene gerek yok birde bebeğini emsirdikten sonra sağ göğüslerini sürekli uyarı ver göğüslerine ki süt üretimi hızlansın aynı zamanda takviye olarak lactamil ürünleri kullanabilirsin
Melihatuna Bol su tüketimi çok önemli ben de şade maden suyuda çok güzel süt yapıyordu birde karadut şurubunu öneririm tam bir efsane