İyi geceler hanımlar aklıma takılan birşeyi sorucam size daha sonrada doktoruma sorucam. Ben 32 haftalık hamileyim doğum yaklaştıkça aklıma geldi normal doğum istiyorum tabi olursa şimdi sorum size şu;
Doktorum 6 haftalıkken beni alttan muayne etti kalp atımını duymak için ve o muayneden sonra bana dedi ki sen 3- 3.500 kilo rahat doğurursun demişti.. bu benim aklıma daha yeni düştü, şimdi yani alttan elle muayne etmeden vajinal ultrasonla kemik yapısını anlayabiliyorlarmı ?? Ben anlamadım 😂 öyleyse eğer neden çatı muaynesi yapıyorlar kafamda deli sooruulaaarrr