Arkadaşlar merhaba,
Bugün bununla ilgili bir başlık açmıştım ama yanlışlıkla sildim mi ne yaptım anlayamadım 2.başlık olduysa affola:))
Doğum için medical park göztepeye karar verdik eşimle, doktor konusunda henüz bir kararımız yok. Çağrı hanımı düşünüyoruz ama ne dersiniz duydunuz mu hakkında herhangi bir şey ya da önerebileceğiniz başka doktor var mıdır bu hastanede?🤗