Hicranatov Kızlar 12 gün kaldı ama hiç bir belirti yok sanki hamile degilim gibi herseyimi yapıyorum hiç ağırlaşmadım rahat uyuyorum ama artık dogurmak kızımı kucağıma almak istiyorum henüz kanala inmemiş 3.500 kilosu ne yapmamı önerirsiniz sancı olmaması normal mi acaba ? Ve hep normal doğum beklerken sezeryana alınan annelerin doğum hikayelerine denk geliyorum neden gelmek istemiyo bebişlerimizzz😏 Hayırlısıyla kucağımıza alırıız inşalah güzel anneler Allah yardımcımız olsun 🤗
Oglusannesii Hicranatov benimde son 15 bende hiç agırlaşmadım hala biyerdem temizlenecek şeyler çıkarıyorum çok şükür iyiyim agrım sızım hiç bişeyim yok aynen dediğiniz gibi doktorum bayramda izinde bi diyorum sakın izinde doğmasın sonra diyorum hayırlısı ne zamansa o zaman olsun en minnak acıda heycanlanıyorum acaba bugün gelecekmi diye çok garip duygular 🥰🥰
Gamzzedogru Benimde aynı 12 gün var ama tık yok dediğin gibi sanki hamile değilim ne olucak böyle bilmiyorum 🤔
Hicranatov Sngl16 doktor ne diyo canım acaba tam 40 hafta dolduktan sonra mı sezeryana karar veriyorlar
Sngl16 Hicranatov Çarşamba kontrolüm var canım geçen hafta açılma vs hiç bir belirti yoktu gününü geçirir gelmeye niyeti yok demişti
sevinc46 Emirfaruk ilk bebeginizi kacıncı haftada dogurdunuz ?söylenenlere göre 2ci 3cü bebekler biraz daha erken dogar
Hicranatov Oglusannesii valla insan agrısı olsn diye beklermi ya dört gözle bekliyorum ağrım olaun sancı gelsinde doğurayım diye🤗😂
Dnizsah Oglusannesii Doğum zamanına yakın çıkan enerji sizi Doğuma hazırlar o enerjiyi temizlik yaparak harcamayın
Oglusannesii Hicranatov hem bebek hem kendimiz için ennnn hayırlı en doğru zaman ne zamansa o zaman gelsin inşallah bazen bıkıp ettiğim dualar ciddiye alınmasın amin 😂
AmatorAnne Hicranatov aynı ben 😬 bir sorun çıkmadan, normal doğuma engel bir durum olmadan kendi rızasıyla bir an önce gelsin istiyorum.
R_Arslan Hicranatov son 18 benimde ama sancilarim başladi kasilmalarim sertleşti kanala indigini dusunuyorum cunku yuruyus yapinca asagi cok baski oluyo sabah kontrolum var bakalim doktor ne diyecek. Cati muayenesi yapacak mi kafamda deli sorulaaar
Hiraaa R_Arslan bende aynı durumdayım canım son 17 oldu bugün artık çok zor yürüyorum beni bu Cuma çağırdı çatı muayenesi için 🤦🏼♀️ Seninde olacak büyük ihtimalle
sahra_duru R_Arslan ben hala 35+1'im.2 ay öncesinde benim karnımda sertleşme sürekli var ama doktorum kronikleşmiş kabızlık ve gazımdan olduğu söylüyor.2 haftadır aşırı kasılmalarım ve sertliklerin var.Yürümekte ve ayakta durmaktan zorlanıyorum.Sert yerde oturamıyorum.6 yastıkla birden uyuyorum.Nst'de hiç sancım çıkmadı.Bu hafta sadece plasentada biraz kireçlenme çıktı.Prensesimin kafası aşağıdaydı bu hafta ve 1 hafta ilerde büyümüş.Çok korkuyorum her an erken doğum olacak diye
seyma281015 Makat geliş oğlum o yüzden 10 gün sonra sezeryan olacağım bir aksilik çıkmazsa. Çok bunaldım artık mide yanması hatsafhada, baskı yapıyor, hareketleri canımı çok acıtıyor. İlk doğumum normal doğumdu, ama bunda nasip olmayacak sanırım
Hicranatov seyma281015 nasip canım üzülme sağlıklı olsunda önemli degil zorunlı sezaryan sonuçta senin elimde olmayan bişey
seyma281015 Hicranatov önce çok üzülmüştüm ağladım ama artık kendimi sezeryana alıştırıyorum. Demekki hayırlısı böyleymiş diyorum. Hangisi sağlıklı olacaksa Benim için bebeğim için Rabbim onu nasip etsin 🙏
ozlemky seyma281015 benimde makat geliş şuanda o yüzden Sezaryen gün verildi, ilk doğumum bide 😊 üzülmeyin, yeter ki sağlıkla gelsin bebeğiniz kollarınıza.