Bugünkü nstde hafif sancı çıktı 40+1 im.Doktorum bayrama kalmadan bu hafta içinde açılmam varsa suni sancı ile yoksa da sezeryan ile bebeği dogurtmak istiyor riske atmamak için.3.300 kg şuan, suyu kalp atışı her şeyi güzel. Cok heyecanlandım.Carsambadaki kontrole göre cumaya son kez sarkitacak dogumu. Doğal yoldan doğurmak istiyorum bu hafta neler yapayım neler önerirsiniz? Sezeryan istemiyorum 😣