Ayliiiiin 40+1 oldum hala yok :( doktor bugün suni ile başlatmamız gerekecek cumaya kadar gelmezse dedi malum haftaya bayram :( ne yapabilirim ben açılma için şuan 1 cm haftalardır bu durumdayım..
Adves Ayliiiiin Allah yardimcin olsun insh bayrama gelmeden kendi sancinla dogurursun surekli comelip kalkma.hareketi yap sicak suda dur 11 hurmayi hasla suyunu icip ye hepsini
Aysen_10 Ayliiiiin Aynı durumdayız cumaya kadar mühlet verdi doktor artık doğumu başlatacak ne varsa yapacağım bu hafta önerilerinizi beklerim...
Ascvk Ayliiiiin ahududu çayı içmeyi öneriyorlar die biliyorum yine de araştır canım. Meryem ana otu da açılmayı kolaylaştırıyor diye biliyorum. Ztn hurma yemek gerek diyorlar. Şimdilik bilgim bu kadar 🤷🏼♀️
Ayliiiiin Aysen_10 bende sana yazmıştım 😌😌 bakalım cumaya kadar inşallah ikimizde kendi sancımızla doğum yaparız