Rabiayyyy ne guzel ben aioe hekiminde kan verdim.yarin kendi doktorumda randevum var.sonuc alt 77 ast33 albumin 34 ggt41 cikti.aile hekimi vitamin benzeri ilaclari kesmemi söyledi dahikiyeye git dedi.yatin kendi doktorumun gorusuyle hareket edicem bakalım