Suyum geldi hastaneye geldik hemen enfeksiyondan kaynaklanabilir bu durumlar denildi yatış verildi antibiyotik verildi. Eğer suyun böyle devam ederse gebelik sonlandırılır denildi. Ama 2 saattir suyum gelmiyor şuan kesildi . Bebeğin kalp Atışı normalde evet suyun azalmış dedi doktor ultrasonda baktığında . başına böyle bişey gelen varmı . Çok kötü oldum dualarınızı bekliyorum Allah rızası için 🙏🏻🙁