Merhabalar. ilk hamileliğim bu. geçen çarşamba doktorum (hacettepe üni.özgür özyüncü) bebeğin kafasının 40 haftayı aştığını kafasının kanala giremeyeceğinden normal doğumu zorlarsak bende ve bebekte hasar olabileceğinden sezeryana karar verdi.iri bebek ve 3.5 kilo dedi.ve bana 9 ağustos cuma gününe randevu verdi.38+2 de sezeryan doğum yapanlar ve hacettepede doğum yapanlar bana ne gibi tavsiyeler verebilirsiniz?stresten uyuyamıyorum.