Ben yarin doguma gidiyorum sanirim 😊 Bebegimin suyunun azaldigini soyledi doktor sali gunu 9 da hazirliklo gel sana dogum tarihi verebiliriz dedi ama doktorumu taniyan herkes yarin seni kesin doguma alir diyorlar 😊 hem duaniza hemde basina boyle bisey gelmis olan varsa bilgi alabilir miyim ? 😊