Birgullllllll MelikeAhmet 38+4 çatı muane oldum ama açıklık yok normal Doğum istiyorum inşallah 40 haftayı aşmadan kendi sancım gelir diye dua edicem sizde edin 🤲🏻🤲🏻🤲🏻😔😔😔🧿🧿🧿
AmatorAnne Eylul0212 geçen perşembe buydu kilosu. Yani 36+4 te sanirim. Bu hafta kontrole gitmedim henüz. Doktor normal dedi. Ay pardon 2600 diyecektim. 1 demişim 😅
Eylul0212 AmatorAnne ayyy korktum ya 2600 ise sorun yok 1600 deyince tedirgin oldum 😂😂 sağlıkla gelsin bebisler 🙏
AmatorAnne Eylul0212 orijinal mesajı da degiseyim dedim. Olmuyor. O öyle kaldı 😬 amin amin inşallah 😍
Oglusannesii MelikeAhmet bizde yarın 38 iz doktorum bayramda izin de hayırlısıyla gelirler inşallah ☺️