Eelliiifffff ilk 3-4 haftalıkta öğrendim 6 haftanın sonuna kadar gayet rahattım sonra 6+5 de bebeği gördük sonra bir başladı bulantı 14 haftanın sonuna kadar günde 3-4 kere çıkardım baş ağrısı haz sancısı ve tansiyon problemi yaşadım bayıldım sürekli falan ağır geçti yani 😔 15 den sonra mide yanmaları ve geceleri uykusuzluk başladı şuan 19+2 yim 1 haftadır hareketleri de hissediyorum az az ama hala mide yanması ve uykusuzluk devam ara ara adet ağrısı gibi ağrılar oluyor bide fıtığım vardı zaten o yüzdem devamlı bi bel ağrım var 😂 yani ben biraz ağır geçiriyorum ama kızımı hissetmek çok güzel yüzünü de gördüm hele ki onu gördükten sonra hiç biri umrumda değil 😍