Ruya 29 haftalık olduk bugün. İlk defa bu gece belim çok ağrıdı ve kaç saattr ağrıyor aynı zamanda adet olcak gibi karnım ağrıyor acaba neden oluyor korkuyorum erken doğum olcak diye 😞