Hilallune Mrb, 12.haftadayim ve 1 haftadir basim çok agriyor. Sürekli yatasim var Sizdede oldu mu ? Ne zamandan sonra geçti ve nasil ?****
Ahmeturas Hilallune o bas agrilari devamli olacak bazen oyle bir agriyor ki kafani kessen duymassin bende minoset iciyrm o haftalarda normal ilerleyen haftalarda azalacak ama agrinin dozu degil agrinin araliklari malesef 😊 30. Haftam btti iki hafta bir o durumdayim
Smnl Hilallune o haftalarda başlamıştı, 16. Haftada Demire başladım demirim düsükmüs bas agrım geçti. İsterseniz bir Demir testi isteyin doktorunuzdan
melikeyakisikli hamilelik miğreni geçirdim çok kötü olduğumda parol içiyordum yoksa duramıyordum şuan 19 haftalık biraz daha iyiyim azalıyor zamanla canım
ayseegul_20 Geçen haftadan bu yana çekiyorum desem bende 12 haftami bitirmek uzereyim dayanılmaz ve cekilmez oldugunda parol iciyorum mecburen yoksa uykuyla falan hic geçmiyor