R_Arslan Gizem835 benimde cok dusuktu 5 hafta igne vurundum ama cok psmanim ignenin icerigi cok kotuymus. B12 iceren seylere bak onlari ye ic ihmal etme
MucellaKoc Gizem835 canım senin yine iyi çıkmış benim 51di ve doğuma bir hafta var 10 gündür iğne kullanıyorum sürekli son zamanlara kadar gıdalarla bile düzelebilir senin kan ilacını da ihmal etme sakın
Ahmeturas R_Arslan doktor banada ihne verdi ne gibi cok kotu anlatirmisimiz ben ilkkez yaptircam ignemi b12 yerlerde dedi doktor 👋🏼👋🏼
Yessimy Bu yazdığınız değerler çok düşük değerler değil ki. Emilim probleminiz yoksa kırmızı et yiyin bol bol
Sibella86 Gizem835 216 2 aydır benexol içiyorum ama yükselmiyor düşük değil fakat daha yükske olması iyi olurmuş
R_Arslan Ahmeturas instagramda dobraanne diye bi hesap var o paylasim yapmisti icerigini simdiki aklim olsa asla vurunmazdim.
Ahmeturas R_Arslan yan etisiki cok demekki bilemedim smdi yarin saglik ocaginda yaptircam sabahdan vurdurmadan ince hemsirelerede sorayim bi belki bende hic yaptirmam saolaain verdigin bilgi icin 👋🏼👋🏼
butterfly4 @R_Arslan ay bana da doktor 5 tane iğne verdi verdi ikisi bitti, nasıl çok kötüymüş e napcaz peki nasıl yükselecek, gıdalarla zor biraz
R_Arslan butterfly4 inan bilmiyorum vurunup vurunmamak senin tercihin ama şimdiki aklim olsaydi vurunmazdim. B12 iceren yiyeceklere bakip tuketmeye calis
Melikeucar58 Gizem835 Benim de kan sonucum cıktı 53 baya düşükmüş sınırında altında diye iğne verdi bugün doktor hafta ici olucam bakalım
Ahmeturas Melikeucar58 b12 leri vurulalim bakalim herseyi bebeklermiz icin yapiyruz zaten insallah bi terslik cikmaz 👋🏼
Kdryns22 Gizem835 Gizem835 solgarın b12si çok işe yarıyor bende iğne fayda etmedi ama solgar yükseltti çok şükür
Gizem835 Kdryns22 doktora sorayim bi kafama görede kullanmak istemiyorum ama carpinti kulak cinlamasi hersey var