irmakbhr Linakus ya benim 1 tanesi bir kenardan acildi gibi we cok canim yaniyo. byle hani acik bi yara okur kolanya degerde arada yanar ya oyle bi agri. bgn geldim knteolden doktorum cok guzel gorunuyo dikslern iylermen iyi dedi. we 5 gunum oldu daha cok erken degilmi daha sizcede 😐
irmakbhr Linakus insallah canim ya. dun oturup agladim agrisindan o derece kotuydu .aniden batiyo ama byle bi agri yok
BetulAskan Ben ne varlığını hissettim ne de yokluğunu, ne zaman kendini bırakmış haberim bile yoktu fark etmedim bile