Merhaba arkadaşlar. Doktora keseyi görmek için gittiğimde bel ağrılarımdan ve bir düşüğüm oldugundan bahsettim. Bana progestan verdi 15 gün kullan dedi. Farklı bir şehirdeydim o zamanlar. Şimdi benm progestan yarın bitiyor.. Başka bir doktora sordum.. Neden kullandın ki dedi 🤔🤔 kafam karıştı. Acaba farklı bir doktora daha mı gitsem bilemedim.tekrar hap verir mi acaba. Kalp atıslarını duyduk. Şuan 7 hafta bitti. 8.haftanın içindeyz