Merhabalar 10 haftalık hamileyim. 3 gün önce sabah lavaboda kan geldiğini görerek hemen hastaneye gittim. Progestan iğne yapıldı serum verildi ve progestan hap verildi. Şuan sadece sırt üstü yatabiliyorum uzun süre ayakta kaldığım zaman veya oturduğum zaman tekrar lekelenmeler oluyor. İlaç kullandığım halde hala lekelenmeler olması korkutuyor beni😱aynı durumu yaşayan ve ya bilgisi olan var mı :(