öncelıkle artık bende oglusumu kucagıma aldım cok şükür 🙏
arkadaslar ben almanyada yasıyorum Cok zorlu bır hamıleleık gecırdım kusmalar kanamalar vs ...
benim dogum randevum 6.22.2019 du ama malesef oglum gelemk bilmedi ve esimin ailesi tatile turkiyeye gitcekti doktorumla konusup hastaneye yatmak istedim 41+4 de hastaneye yatısım yapıldı yanı 6.26.2019 ama ne sancı ne acılmam vardı 😞
ilk önce ilaclı bı içecek verdıler ve 4 saat sonra gel dedıler 4 saat sonra gıttım ne acılma nede sancım var ertesı gun ilac baslattılar 25 gr haplar verdıler ama yıne aydnı boyle 3 gun devam ettı haptı ilactı ama acılmam olmadı ilacı bırden 100 yaptılar cunku en fazla 3 gun bekleyebılıyolarmıs 🤔
ogun nts baglıyken kasımda bır sey koptu bı acı oldu 🚽 gıtmek ıstedım baktım kı 💧 gelmıs
ogun sabaha kadar sancı cektım Artık dayanamıyodum pda ıstedım turkce ısmını bılmıyorum kusura bakmayın belden bı💉 onu vurulunca o kadar rahatladım kı anlatamam ne sancı ne bısey bu arada 23 saat sancı cektım ama sadece 1 cm acıklıgım vardı 😞
ıgne oldum her 1 saate dr 👩⚕️ Kontrol edıyodu acılmam varmı dıye tabı dogumhanede ben esımın babaannesı annesı eltım falan sohbet edıyoduk doktor acılmama baktı ve kafası gelmıs dedı doguma gırıyoruz herkez cıksın dedı yanımda esım olcaktı kayınvalıdemde gırdı zor bı dogum olcak deyınce doktor Doktor hıssedıyomusum dedı hayır dedım 0 sanciyla girdim doktor ikin dedikce ikindim bu arada almancam yok esim o heysamda smdi dedikce ikindim cocugun kafasi cikmak bilmedi vakumla cektiler yine gelmedi kesmek zorunda kaldilar cok zor bi dogumdu hic bisey hissetmesemde bebegime bisey olcak diye cok korktum 😰😰 ve sükür geldi minnik tosunum böyle koca koca elleri iri kri gözlerile bana bakiyodu. Cok guzel bi duyguymus rabbime sukurler olsun allah kimsenin kucagini bos birakmasin 🙏
dogum bitti odamiza ciktik ve ertesi gun sarilik gecirdi oglum vucudunda bbasinin kani varmis ve benim kanimda girmek istemis bu yuzden kansiz kaldi 2 hafta sarilik ve kan yuzunden hastanede kaldi kan vermek zorunda kaldilar Ve oglumun elini yakti o hastane avucubdan damar ararken yanmis bunun icin hala gidiyoruz konstrole ve benim dikislerim atilirken icerde tanpon yapmak ocin kullandigi bez kalmis bunu 1 hafta sonra fark ettik cok sey yasadik cok aci cektik ailece ama hepsini geride biraktik smdi evimizdeyiz sukur rabbime ve 3 gun sonra 40 imiz cikiyo rabbim herkese hayirli dogum nasip etsin bu arada benim sancimi beklemeyip hastaneye gitme sebebi esimin babasi ilk torunu oldugu icin gormek istedi ama ne yazik yinede goremedi o gitti ertesi gun oglum geldi ismi aras miran olcakti dedesinin ismini koyduk cok uzuldu diye aras sedat oldu ve 3.900 kilo 49 cm dogdu zamaninizi aldigim icin hakkinizi helal edin ❤️🙏