Sibella86
ilk 3 ay da zencefil e de tehlikeli diyenler var. Vücut temizliyor diye.
ama herkes bide üstüne mide bulantisini gideriyor diyorlar. Ve devamli kullanmaya baslayan anneler var. Ben ilk 3 ayda hic kullanmadim. Zencefili.
ama zerdecali bi kere mahsus. Kasinti ve devamli wc gitmemek icin 6. ayin icinde kullandim. Antibiotik kullanmaktan sa dedim.
cünki bide o dönem 1 ay önce kulak tikanikligi iltahap olunca asiri sekilde -doktor antibiotik vermisti bana. Tamam dozaj düsüktü ve o
yüzden 10 günde anca gecmisti. Ama yine tekrar kullanmak istemedim.
ve bi kere kullandim zerdecal. Bi kere wc gittim 1 saat sonra. Sonra kasinti ve devamli wc gitme hissim olusan agri gitti. -ayni o bidefalik antibiotik gibi. Onu da benim doktor gebelikte tavsiye etmiyordu .....