Aysnrplt Cansukoroglu 39+1 benim cadı da gelmiyor. 3 gündür adet sancısı çekiyorum sadece bugün belim de ağrıyor gelmiycek bu kız
Minnosaile Cansukoroglu benim de 38+4 hafiften alttan sancı vuruyor yürürken. Acaba doğum yakın mı demek bu 🤔 bir de bebişinin kilosu nasıl ? Normal doğuma odakladım kendimi geçen hafta 3500 idi korkuyorum 4 geçer diye 😔
Cansukoroglu Minnosaile benimki gecen hafta 3 kilodu artik fazla.iri bi bebek degil ama seninki bulir 4 kiloyu
SusamNur Kızlar sabırlı olun 40 haftayı baz alın daha dolmamis bile 😊evet son haftalar zor geciyor ama strese girersiniz öyle dusunmeyin elbet çıkacak🤭
Matmazell SusamNur evet gerçekten bu strese sokuyo insanı bende bugün kafaya takmayı bıraktım 😅 yani denicem tabii ki düşünmemeyi o zaman belki gelir 😅
Matmazell Cansukoroglu evet malesef insanın elinde olan bişi değil ne kadr takmıcam desen de takılıyoo çok ağırlaştığımız için biran önce hafiflemek kurtulmak istiyoruz 😪