Geceleri tatlı ılık süt çok işe yarıyor benim midem sıkıntılıydı pangastrit vardı doktor mide koruyucu nexıum kullanmamın zararı olmadığını söyledi her gün içmiyorum ama bazen çok kötü oluyorum gaviscon işe yaramadığı için mecbur içiyorum doktorundan mide koruyucu tavsiyesi alabilirsin