gulsum1214 Hanımlar 6.hafta çok yoğun şekilde bulantılarım başladı 10.haftama girdiğimden beri Bulantılarım baya hafifledi, bende korktum sanki bebek kayboldu diye😂 ama göğüs hassasiyeti sık iddar gibi tüm gebelik belirtilerim hala mevcut😂😬🙈
Suna_Aysal gulsum1214 benim 8. haftdan itibaren hic bir belirti kalmamisti . Simdi 25. haftamda sadece bebegimin hareketleri var .
flz355 gulsum1214 Benimde 7.haftada çooook şiddetli kusma ve bulantım vardı.öyle ki serumla ayakta durabılıyordum. 9.haftamda aniden hepsi bitti gitti. Çok endişelenmiştim ama bebiş gayet iyiyydi 🙏🏻 Şuan bulantılarm oluyo arada bazen hıç bı belırtım olmuyo 😊 Endişelenmeyin normalmiş bunlar :)
Beyzanurlina gulsum1214 sımdı bulantım azalmaya başladı yazdın ya başlarsın kusmaya gene 🤣 bende hep öle oldu pıskolojıkmıdır nedir ya 🤣
Gzrilknur gulsum1214 canım benim bebekde 10 haftalık. Bulantı kusma bitti mi bilmiyorum. Çünkü ilaç kullanıyorum. Bırakmaya korkuyorum. 😨😨😩😩😩
gulsum1214 Beyzanurlina Ahahahaha 😂😂😂 kesinlikle öyle benimde çok yoğundu bulantılarım biranda hafifleyince nasıl korkuyor insan
Oglusum89 bende her belirtim azaldıgında bişeymi oldu diye endişeleniyodum ama hepsi normal benim tüm belirtilerim idrar cıkma dısında 2 hafta surup gittiler ☺️
Gzrilknur gulsum1214 6. Haftadan 10. Haftaya kadar hep kustum günde beş altı defa.4 kilo verdim bişey yiyememekten. Zofer kullandığım halde fayda etmedi. Doktor cuma günü prilam dr 10 mg yazdı. Maşallah kesti bulantımı kusmamı. Yemek yiyorum iki gündür. 🙏🙏🙏🙏
Tazeanne0134 gulsum1214 merak etme kuzum bende 12.haftadan sonra kusma bitti bulantı da arada oluyor ama hayatımı olumsuz etkilemiyor
Gzrilknur Tazeanne0134 canım ilaç içiyorum. Ondan durmuş. Zofer kullandığımda bulantılarım oluyordu bırakmıyordu iki lokma yiyeyim. Bu ilaçtan sonra bulantım kesildi. Ama ciddi anlamda kesildi mi mi bilmiyorum. İlacı bırakmaya korkuyorum açıkçası 😩😩😩 oyyyy valla hem de çok korkuyorum 😂
Irem123 Bende 9 hafta ağladım 😊 hep bölemi geçicek dye . Çünkü hep kusmaya meyilliyim Ama kusamıyorum bu çok kötü bir durum 🤦🏻♀️ Tıkanıyorum ama çıkmıyo yatıyorum bulantıyla fırlıyorum. Ama korkulcak hiç bişy yok 10. Haftaya girdim bişyim kalmadı . Geçici bişy yani. Meraklanmayın artık kendine geliyo yavaş yavaş bebeğim 😊😋
Gzrilknur Tazeanne0134 çarşamba randevum var dahiliye ye. Biliyon tsh 8e yükselmişti 🤦♀️ onu kontrol ettireyim. Sonraki gün içmim bakalım nasıl olacak.
Buzii Ay bu post bana da çok güzel geldi 4 5 6ıncı haftalarda midem bulanıyordu 6 haftada da yoğundu biraz 7inci haftanın başlarında geçmeye başladı arada sırada yanma vs uğruyor gidiyor bende korkuyordum tek değilmişiz 🍀