4203serife
canım belirtilere bakıp 1 sene boyunca internette harıl harıl acaba hamile miyim diyen biri olarak sana diyeceğim tek şey akışına bırak kendini dinle .. 1.5 sene sonra adetim gecikti 4.günüydü son günü yani hiç heves etmedim çünkü hiç belirti bi his bi beklentim yoktu hiçbir şey hissetmedim test yaptım gecikince erken gebelik testiydi silik çıktı yani normal test alsaydm muhtemelen çıkmayacaktı bile o şekilde öğrendim sadece adet gecikmesiyle .. ne kramp ne bulantı ne baş dönmesi hiçbirşey yoktu .. şimdi 3 aylık hamileyim hala kusma bulantı va hiç birşey hissetmiyorum 🙏🏻