Ednr Arkadaşlar Çakmak Erdem Hastanesinde Ayşe Funda Demire giden var mı yada doğum yapan ? Memnun kaldınız mı hastaneden doktordan ?
napoliten_ Ednr ben Yasemin hanıma gidiyorum çokta memnunum bu hastaneden ve doktorumdan, söylediğin doktoru duymadım canım