Gulsahhatuun benimki de 32 de tam 1900 dü bir hafta sonra 2300 oldu şuan 35 haftalığız bugün baktı doktorum 2800 merak etme 37 de çok daha fazlası olur.Bebeği besleyici şeyler ye ben toplamda 6 kişı aldım daha hep bebege gitmiş dedi doktorum.Benim de erken gelme durumu var düzenli kasılmam var serum verdi bugün yine 37 yi görelim diye bekliyoruz erken dogum sayılmadığı için.Sağlıkla alırsın kucagına inşallah