Seymaugur anladım çok teşekkürler.Ben şuan Amasya da özel bir kliniğe gidiyorum burada özel hastane yok, kendi doktorum da normal doğum yapmıyor sadece sezryan yapyor onu da samsundaki özel hastanelerde yapıyor.Muayeneye 250 tl veriyorum, tahliller için aile hekimliği veya devlet hastanesine yönlendiriyor.Nst ye henüz hiç girmedim ama ücreti 20 tl diye blyorum.En son detaylı ultrasonu yaptrdm o da muayne ücretnn içindeydi.Geldğimde son 1 ay kala muayene olacağım için doğuma alamıyoruz falan demezler inşallah.Sevgi hastanesinde epiduralli normal 1400, sezryanın ağrısızı ise iğnesiyle birlikte 1500 dediler bu yıl için.Hala kafamda tam netleştirebilmiş değilim doğumu 🤔🤔