Alessia anladım cnm sanırım bazı insanlar akşam yasıyor bulantıyı benım akşama dogru başlıyor sonra devamı gelıyor bakalım hayırlısı valla insan midesi bulanıncada sevinir mı ben seviniyorum cünkü 4 ay önce bir düşüğüm oldu onda bir anda mide bulantılarım kesildi bır sey oldugunu anlamıştım nitekımde oyle olmuş bebeğimin kalbı durmuş 2 hafta boyunca içimde ölü olarak kalmış nasıp degılmış İnşâllah bu bebeğim nasıp olur