Kızlar selam eşiminde benimde ismimiz B harfi ile başlıyor erkek olsaydı bebeğimiz Bora olacaktı ☺️ Minnoş bir kızım oluyor düzeni bozmayalım Birce koyalım diyoruz Birce Kaya düşünceleriniz neler ?? Anlamı tek eşsiz biricik öyle bir kız olsun istiyorum ☺️ Sizcee??