Bende yaşadım aynı süreçleri hatta 13 haftalıkken ciddi kanama yaşadım plesantada kanama odağı vardı evde geçirdim çok az hareket ettim progesteron iğne ve hapı kullandım. Doktorun bu gibi önerilerde bulunacaktır zaten. Dua etmek ve sakin kalmaya çalışmak seni de bebeği de rahatlatacaktır.