Premsesimvaar Kızlar 38. Haftam bitti 39. Haftadayim üst karnımda ağrı var son Bi saattir neden Bi bilgisi olan var mı?
Tunadz Premsesimvaar 2 gun once bendede oyle oldu 20 dk bir sanci kivrandiyoruyodu sonra salgina kapilmisim midem bulansti kusma ishal vs serum yedim😔 umarim senn oyle degildir
Linaaskk_ Premsesimvaar bende aynı şekildeyim kıvranıyorum ama bende affedersiniz ishal'de var o yüzden diye düşünüyorum sizde de öyle bir durum var mı