Merhaba arkadaslar 25 gunumuz kaldı (36+4)kızımla inşallah saglıkla gelir 1 haftadır cok fazla halsizlik m sorunu yaşıyorum sürekşi uyuyorum abartmıyorum sürekli evde sadece yemek ve bulasık yapıyorum 2 kişiyiz zaten ama o bile benı cok yoruyor mesela makınayı boşaltırken yoruluyorum oturuyorum dinleniyorum uyudummu uyumamıs gibi oluyorum yürürken cok zorlanıyorum bunu yaşayan varmı kan degerlerım mi cok düştü acaba hiç gücüm yok gibi ellerimi bile sıkamıyorum nerdeyse