Cns_33 ben 4 gun once silik testle öğrendım aslında hic belırtım yoktu sadece evde test vardı yapmak istedim hatta belırtım o kadar yoktu ki kesin adet olcam dedım normal de ben cok yogun adet belortısı yasayan biriyim ama 4 ay önce bir düşüğüm oldu düşükten sonra bütün adet belırtılerım kesildi ondan dolayı gebelık beklemiyordum sonra adete 3 gun kala kan verdım 80 cıktı deger 2 gun sonra yıne kan verdım 201 cıktı 4 gun sonra 1242 cıktı ondan 3 gun sonra da 4 +4 de keseyı gördüm su an 5+1 haftalık hamıleyım inşallah 9 gun sonra kalp atisi ıcın gıdecegım