Merhaba arkadaşlar 30.07.2019 tarihinde spinal sezeryan oldum. Çamlıca erdem hastanesinde dr.şükran akalına ..burda spinal sezeryan içinde çamlıca erdem hastanesi içinde kötü yorumlar okumuştum.ama ben herhangı bır sıkıntı yasamadım.. 29 temmuzda kontrole gittiğimde bebeğimin suyunun azaldıgını kanala girmediğini ve çatı muayenem sonucunda catımın dar oldugunu soyledı doktorum baska bır hekımle (dr.tülay hnm) beraber bakıp aynı kararı verdıler.. sezeryanla almamız lazım dediler doktoruma cok guvendıgım ıcın dogum konusunda (normal dogum yaptırıyor genellıkle) baska bır hekımde gorunce sezeryanı sorgulamadım.. ertesı gun spınal sezeryanla doguma gırdım yaklasık yarım saat surdu surmedi dogumum. Sezeryan yerımı cok ufak kestı ve elı ınanılmaz hızlıydı ne oldugunu anlamadım desem yerıdır spinalı vurduktan sonra hemen kucagımdaydı bebegım.. daha sonrasında odama aldılar bebegım hemen geldı 5-6 saat sonra uyusukluk tamamen gecti. Herhangı bır bas agrısı falan yasamadım ağrı yasamadım sureklı serum verdıler ama kendımdeydim her an aklımda ☺️ Hastane calısanları hemsıreler bebek hemsıreleri cıdden cok ıyıydı ınanılmaz ılgılı alakalıydılar guleryuzluydu hepsı soru sormak ıcın hemsıre aramadım sık sık geldıler bebegı benı sordular dahılıden aradıgımda hemen actılar ve geldıler bılgı konusunda hızmet konusunda sıkıntı yasamadım.. hastane hakkında okdr kotu yorumlar okudumki odada beklıyorsunuz hemsıre yok ws dıe beklentımı bu yuzden cok dğşürmüştüm ama ınanın oyle bır sıkıntı yasamadım.. giden arkadaslara bılgı olsun dıye bukadar detaylı yazdım ınanın ben cok karamsardım bır iyi yorum arıyordum ☺️
İlk 2 gun wc de ıdrarımı yaparken agrım oluyordu baskı hıssedıyordum sadece.
2 gun sonra cıktım hastaneden eve geldım oturup kalkarken hafıf ağrılarım vardı ama dayanılmıcak gıbı değildi yatmadan geçirdim bu süreci yatmalık durumum yoktu oyle soyleyeyım.. başından beri normal dogum isteyip sezeryandan korkan insandım burdaki yorumlardan dolayı ama ınanın oyle değilmiş.. buda benim hikayem💙 allahım herkese hayırlı doğumlar nasip etsin inşallah🥰