St22 Bosey sorabilirmiyim Selam bayanlar ben 18+2gunluk hamileyim ben bisey sorcam dun sandelye ustune cikmistim birden ayagim kaydi dusucektim bende sandelyeden tutuldum sandelyenin ust kismi rahmime geldi moraldi acaba bebegime bisey olmusmudur
Ilknur_emin Bnur_00 seni çok iyi anlıyorum canım sabret kendini zorlama tasiyonun dusmicek kadar ye ağzına. 2 lokma at yeter bebk şimdi kanından besleniyor ondan ona bi zararı yada yararı olmuyor yemenin
St22 Ilknur_emin Ben internetten baktim biraz da bebek 7 kat derinin altinda ve emiyo sivinin icinde korunuyomus bisey olmaz yaziyodu ama size sormak istedim ALLAH in izniyle bisey olmamistir ins
Ilknur_emin St22 bende 12 haftaligim yataktan gum diye düştüm yanlışlıkla engelli kuzenim karnıma vurdu ama.cok şükür birşey olmadı
Brcum10 Bnur_00 16. Haftamdayım haşa istifra devam ediyor. Yani alternatifi yok çekicez doktora söyledim bu bebeğin sağlıklı olduğunu gösterir dedi sen istedin dedi :))) hap vereyim ama geçirmez dedi bende hap kullanmadım hiç
083 Bnur_00 ben 16+5 günlüğüm neredeyse dört aya başladık🧿 hala devam ediyor. Şu bir gerçek ki üç aydan sonra azalıyor çok şükür. Sevdiğin şeyleri yemeğe çalış kussanda bebek besleniyormuş doktorum bana öyle dedi. Kilo kontrolünü yaptır ve doktorun tavsiye ederse serumla destekle canım allah şifa versin
aysenur4 Bnur_00 kesinlikle aynı şeyleri yasıyorum sanki mıdemi ortadan sıkıyolar bi sıcaklık basıyo bı on 15 dakka sonra kus allah kus ilaç içerken su dahi midemi bulandırıyo
gulsenkonakli Bnur_00 premesis plus diye bir hap verdi doktorum, hem folik asit hem bulantılara iyi geliyor. Onunla hafifledi baya bulantım