Mutire bence alma fazla, dışar çıkarken uzun kolluları alttan giydririsin canım. Zaten yaşadıkça öğreniyorsun biliyormusun.. İlk etapta yarım kollu veya askılı çıtçıtlı üstüne de ikili takım, işte yeni dogan bebekler üşüdüğü için alttan bir kaçta patikli alt giyerdi kızım. Sobalıda olsa alttan iki kat giydirdik. Erkekte de aynı kuzenimn bebeği 3 aylıkken alttan iki kat giyiyordu. Mart ayında yani düşün.