Gulhn Ben 35 hafta 4 hamileym.hoop mom programina gore 31 gun sonra dogum.ama ben regl tarihime gore 2 hafta sonra dogum.kizlar hangisii dogruu
Merve Gulhn e uygulamada son adet tarihine göre hesaplıyor doğumu. 35 hafta olup 2 hafta sonra nasıl doğuyor onu anlamadım
R_abia Gulhn benim ultrasona göre 45 günüm var programa göre 62 çünkü burası 40 41 haftaya kadar hesaplıyor sanırım
pelin_87 Gulhn doktoruna sorsan ve bebeğini dinlesen iyi olamaz mı, şimdi sana birisi burada yarın yap doğumunu dese yarın mı yapacaksın, son adet tarihini doktorunla mutabıklaş ki sorun kalksın
Gulhn anapanda12 bnm son adet tarihm29 kasim.hesabima gore bu ayin sonnda digum.ama programa gore eylul ortasi hangisi dogru bilmyrm
ygulafer Gulhn benimde son adet tarihim 26 kasim ama programa gore 2 eylul (bnm tarihlerim dogru) acaba iliskiye gore mi yaptiniz programi
pelin_87 Gulhn ama burası yanlış yönlendirir bende o yüzden dedim daha erken gidersen doktorun sana ndn erken geldin demeZ