Slm herkeze 28 günlük kizım var dogum yaptıgım günden buyana bir kere olsun emmedi beni bnde sutumü sagi0ta veriyorum ama sütümü bile hiç icesi yok gibi zorla iciliyorum sütum yetmiyor az geliyor yaninda da mama veriyorum mamayida yemek istemiyor sutüde icmek istemiyor zayif düsücek diye cok korkuyorum sizinde bebisleri boyle.olan varmı