Arkadaşlar 24+2 günlük hamileyim 1 haftadır sağ kasığıma kramp batma hissi gibi duyarlılık başladı rahim bölgesinde adet olacakmis gibi yanma hissediyorum benim gibi yaşayan varmı özellikle hareket ederken gece yatakta dönerken oturup kalkarken bu hisler artıyor