Bana da verdi doktor.2 tane koydum.ertesi gün fitil erimiş olarak geldi mesela,akıntı fln yok,sökülen bişey yok.ki akıntımda az ama sarımsı,yeşilimsi gibi gördüğüme kullandırdı.3.yü koymamıştım.şimdi çok az yine akıntı var anlamadım yani.fitil kullanırken birşey de gelmedi