Arkadaşlar ben henüz 1 aylık gebeyim. Progestan fitili kullanıyorum parmağımla ittirdigimde içi sanki şişmiş gibi parmagım şışko bir yerden geçiyor. Önceden böyle degıldı. Rahim kalınlaşıyormuş gebelikte. Sizce bununla mı alakalı. Tecrübelerinizi paylaşır mısınız3