gamze2208 38 haftalik hamisler durumlar nedir varmi sanci agri acaba hurma yemeye baslasammi varmi nts hic sancisi olmayan ama dogumu 4 gozle bekleyen 👼👼
Emine982 gamze2208 38 bıtıyo yarın arada bır yalancı sancılarım oluyor nst de sancı hıc çıkmıyo ama artik doğurmak istiyorum😟 gelmeye niyeti yok gıbı 😁
Minik_Hanim duyguuuuuu41 benimde tam 38+2 bebek hala dönmedi yarın son kontrol sezeryan için gün belirlicez inşallah çarşamba gel der.. Siz normal için mi bekleyeceksiniz ?
duyguuuuuu41 Minik_Hanim normalı beklicem ama olmassa mecburen sezeryan olcak nasipde varsa napalim diretmenin dr anlamı yok diye dusunuyorum .
Emine982 gamze2208 yalancı sancım oluyo ama ona baglamıyorum çünkü yemedıgım günler daha çok sancım oluyor canım ya öyle denk geliyo bilemiyorum günlük 11 tane yememe rağmen gelmiyor 😂